Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Že někdo tohle provozuje kvůli radosti z dávání, to mě teda doteď doopravdy nenapadlo:-) Zbytek viz příspěvek pode mnou.

0 0
možnosti
JH

J41a25k38u94b 75H26o26z84a

16. 4. 2019 8:17

Ještě bych zmínil, že ve skutečném Cuckoldingu jde primárně o vaše vlastní potěšení a vzrušení z partnerčiny nevěry, nikoliv poskytování potěšení jí samotné. To je až druhotné.

0 0
možnosti
MV

nemate chybu uz v headlinu? v oznaceni tohoto druhu muze? nemyslel jste cuckold? anglicky - parohac?

0 0
možnosti
JH

J20a86k30u89b 13H43o24z62a

16. 4. 2019 8:04

Proti gustu žádnej dišputát, ale roubovat na to svět zvířat je pitomost. Pročpak se asi ve zvířecí říši samečci rubou o samičku? Poradím: aby šířili dál SVÉ geny.

0 0
možnosti
MB

Tu jsem v parku na lavičce nalezl tklivého staříka, asi 85 let! Dal jsem řeč, pravil - Mám mladou partnerku, neustálý sex, vaří dobře a vše funguje! Já logicky - Nad čím tedy bědujete? Nóó zapomněl jsem, kde vlastně bydlím ! ... :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 102
  • Celková karma 24,28
  • Průměrná čtenost 1886x
  • Sluníčkář z přesvědčení

  • Havločlověk

  • Občanský aktivista

  • Blogger - Idnes

  • Blogger - Fórum 24

  • Blogger - Týdeník Respekt

Seznam rubrik