Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Že někdo tohle provozuje kvůli radosti z dávání, to mě teda doteď doopravdy nenapadlo:-) Zbytek viz příspěvek pode mnou.

0 0
možnosti

J41a78k19u98b 15H80o43z20a

16. 4. 2019 8:17

Ještě bych zmínil, že ve skutečném Cuckoldingu jde primárně o vaše vlastní potěšení a vzrušení z partnerčiny nevěry, nikoliv poskytování potěšení jí samotné. To je až druhotné.

0 0
možnosti

nemate chybu uz v headlinu? v oznaceni tohoto druhu muze? nemyslel jste cuckold? anglicky - parohac?

0 0
možnosti

J85a90k23u89b 40H75o76z72a

16. 4. 2019 8:04

Proti gustu žádnej dišputát, ale roubovat na to svět zvířat je pitomost. Pročpak se asi ve zvířecí říši samečci rubou o samičku? Poradím: aby šířili dál SVÉ geny.

0 0
možnosti

Tu jsem v parku na lavičce nalezl tklivého staříka, asi 85 let! Dal jsem řeč, pravil - Mám mladou partnerku, neustálý sex, vaří dobře a vše funguje! Já logicky - Nad čím tedy bědujete? Nóó zapomněl jsem, kde vlastně bydlím ! ... :-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS