Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KARMA :-) Váše články velmi ráda čtu,protože jsou pravdivé,poučné a psáné od srdce... nikdy jsem cigarety nekouřila,přesto vím,že kouření cigaret opravdu zabijí,v mojí rodině strýcové a mojí dva bratří kouřili od 18 let :-( a bohužel všichni zemřeli na rakovinu hrtanu,průdušek a plic,jejích poslední dny života byly kruté..;-(..další můj bratr,který nikdy nekouřil žije... je mi smutno,když lidí nevěří v to,co je na krabičce od cigaret napsáno.

0 0
možnosti
Foto

Já říkám, že dlouhý prostředníček máme proto, aby nám cigareta v ruce dobře držela. Je to výsledek rychlé evoluce lidského těla.

Příroda chápe potřebu kuřáků nasávat smrtelně jedovatý kouř.

Jen mě zaráží jedna věc. V momentu kdy člověk dostane infarkt, odkládá cigarety. Proč asi? 

1 0
možnosti
Foto

Nebe nezná vyvolených a nikdo z nás neví, co je a co není správně, nikdo z nás neví, jaké zdravotní normy zrovna schválili politici, takže se klidně může stát, že nekouříte, nepijete a přesto do sebe cpete mnohem horší jedy, jen jsou tak nějak státem schválené. Málokdo z nás je ochoten žít jako mnich v lese a proč taky, chcete si života užít nebo chcete žít co nejdéle? Budete žít zdravě a zítra na Vás spadne římsa nebo vykolejí tramvaj? Pozůstalým pojišťovna něco zaplatí. Možná není špatné se vrátit k tomu prostoduchému, až se Vám začne promítat vlastní život, ať je na co se dívat. Zítřek nemá nikdo z nás jistý, tak proč dnes nežít, jak uznám za vhodné? ;-)

2 0
možnosti

No to je otázka do pranice.Jeden známý žil a pil zdravě,jedl zdravě a umřel na infarkt.Moc hodný člověk.

2 0
možnosti

I77v14o 30Ž16á23č13e94k

28. 12. 2016 17:48

Budu tady vyprávět jednu anekdotu. Vypustím z ní jedno slovo, kvůli němuž by mohla být smazána, ale předpokládám, že 9 z 10 absolventů mateřské školy si to slovo domyslí.

Nějaký děda se dožil sta let. Byla z toho velká sláva, přišli novináři a ptali se, jak se mu to podařilo. A děda vypráví: "No, tak já jsem nepil. nekouřil, pravidelně jsem spal, celkem zdravě jsem jedl, měl jsem dost pohybu..." a takové ty věci, které se při podobných příležitostech očekávají. Až jeden z těch novinářů povídá: "Ale poslyšte, to je zajímavé, protože můj strýc tohle všechno dělal také a zemřel v 53." A ten děda na to: "No jo, to víte, takovej (cenzurováno) život každej nevydrží."

2 0
možnosti
Foto

Inu, toť otázka. Přestane kouřit, přestanete pít, budete jíst zdravě o dožijete se třebas o deset let více: Ale prožijete je šťastně a spokojeně?

0 0
možnosti
Foto

proč by neměl? Třeba se vyhne dlouhodobému progresivnímu dušení přii obstrukci plic (http://www.wikiskripta.eu/index.php/CHOPN). To je dost velká výhra (a ještě ušetří).

1 0
možnosti
Foto

To dáte. Držím palce :-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS