Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J60a44n 84R66á20ž

5. 2. 2024 19:39

Fajn exkurs do prostředí nemocnice v cizině. Mě jsem v posledních letech nechtěnou příležitost zažít pobyt v českých nemocnicích různého typu. Zažil jsem tak markantní rozdíly v pobytovém komfortu i kvality stravy, za což personál nemůže, ale jedno měly společné: Mimo privátního zařízení, přetrvávající zvyk časného ranního buzení. Nejsem přesvědčený, že buzení mezi pátou a šestou ráno, je pro pacienta nejlepší forma zahájení dne v nemocnici.

2 0
možnosti
Foto

Ono ranní buzení bylo proto, aby člověk mohl dostat odpovídající léky? (Kapačky?)

0 0
možnosti
Foto

Já tomu návodu k televizi nerozumím. Mohl byste mi to ještě jednou zopakovat?

Jinak přeji brzké uzdravení.

1 0
možnosti
PG

Pěkný blog. Přeji brzké uzdravení

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za přání a ocenění.

0 0
možnosti
PN

Já ležel s meningitídou cca 14 dní ve Fakultní nemocnici Ostrava. Bylo to v 80. letech minulého století a co si pamatuji, nesměl jsem vůbec vycházet z pokoje a návštěvy byly přes sklo a za pomoci telefonu. Přeji vám brzké uzdravení.

1 0
možnosti
Foto

90% návštěvníků stále ještě chodí v nemocnici v roušce. Pokud by to bylo extra přenosné, tak by mi jistě řekli, že nesmím chodit mimo místnost.

0 0
možnosti
FM

Preji Vam brzke uzdraveni a navrat domu. Pro mne je Vas popis nemocnice na Kanarecch zajimavy i z hlediska toho, ze jsem prodelal dve velke operace v roce 2005 v Brooklyn, NY. Nemocnice kde jste Vy je zrejme nova, kdezto ta moje v Brooklyn pamatuje zavedeni stetoskopu v medicine. Docela Vas tam vykrmuji, v Brooklynu to bylo skromnejsi a po veceri jsme davali zdravotni sestre $ 20, aby mi neco prinesla na zub.

1 0
možnosti
Foto

Wow. Mohl byste o Vaší zkušenosti napsat blog.

0 0
možnosti
JB

Přeji Vám brzké uzdravení.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. V pátek by mě prý mohli pustit.

2 0
možnosti
SL
Foto

Snad brzy. Straší týdnem navíc.

0 0
možnosti

Samozřejmě přeji brzké uzdravení. Pro zlepšení nálady posílám vtip k tématu.

Volá syn tátovi: "Nemohu na Vánoce přijet. Ležím s angínou". Otec: "Nevadí, vezmi tu děvku s sebou."

8 0
možnosti
DR

Moc hezký blog, byť v trošku smutném prostředí. Přeji Vám, ať jste co nejdříve fit.

5 0
možnosti
Foto

Díky moc. Přemýšlím zda ještě natočit YouTube video o zdejším prostředí, nebo zda-li stačí blog. Zítra mi řeknou jak dlouho tu ještě zůstanu, tak se rozhodnu podle toho. Prý by to mohlo být ještě týden.

0 0
možnosti
MK

Přeji rychlé uzdravení, mě překvapilo, že večeři podávají ve 21:15. Nevím, jak v jiných českých nemocnicích, ale v naší nemocnici večeře v 17:30 a je to jen plátek chleba a sýr.

0 0
možnosti
Foto

To je docela chudá večeře. Lidé musí mít v noci hlad.

1 0
možnosti
  • Počet článků 102
  • Celková karma 24,28
  • Průměrná čtenost 1886x
  • Sluníčkář z přesvědčení

  • Havločlověk

  • Občanský aktivista

  • Blogger - Idnes

  • Blogger - Fórum 24

  • Blogger - Týdeník Respekt

Seznam rubrik