Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FL

Já slyšel že vás v USA na letišti vrátí do Česka, pokud jste před tím navštívili nepřátelskou arabskou zemi. Země ve válečném stavu asi má specifická pravidla.

1 0
možnosti
MB

Tak to jste slysel peknou blbost

1 0
možnosti
JH

J73a78n 83H97a43r24v19a49n

17. 5. 2023 8:39

Od samého počátku jste se úspěšně snažil s imigračními úředníky "bojovat", tak se nedivím, že jste takhle dopadl.

A na tom co dělalo Československo pro Izrael po roce 1948 nemáte sebemenší zásluhu.

5 2
možnosti
Foto

Omyl pane Harvane. Přečtěte si to ještě jednou a pozorně.

1 2
možnosti
PL

Při příletu na Ben Gurion Airport se mi stalo v jemnější verzi něco podobného.

Protože jsem se před cestou do Izraele dočetl na jakýchsi cestovatelských webech, že prý některé arabské státy nepovolují vstup turistům s izraelským vstupním razítkem v pase, popř. takové lidi šikanují, a že Izrael sám ten problém umožňuje obejít tím, že vám na vaši žádost dá razítko na přiložený papír místo do pasu, požádal jsem o to hubenou blonďatou mladou úřednici, když lisovala za okýnkem mým pasem. Ta okamžitě ztuhla, zavřela a odložila můj pas bokem a začal dvouhodinový tanec - proč chci v budoucnu do podobných nepřátelských států vůbec jet, co si o nich myslím, zda je jejich chování správné, co přesně budu v Izraeli dělat a jaké na to mám doklady...atd.,atd., mezitím zaplacené navazující spoje fuč...věděla to a musela to být od ní schválnost...

Jsem velký zastánce a přítel všeho židovského na celém světě v minulosti i v současnosti, mám (snad) nemálo upřímných a dobrých přátel mezi Židy v Česku, ale přiznám se, že tímto chováním té izraelské úřednice mé sympatie nevzrostly.

3 0
možnosti
Foto

Takže nejsem jediný. Dobré vědět.

1 0
možnosti
Foto

Ze své zkušenosti vím, že když letíte z Prahy do Izraele, tak každý v Praze jde před migračního úředníka, který prohlédne pas, zeptá se kdo vám balil kufr, proč letíte do izraele a podobně. Když projdete můžete letět. Kufr je vám důkladně prohlídnut. Je důležité odkud se přilétá do Izraele ze které země.

1 0
možnosti
Foto

Před třemi roky jsem letěl z Prahy. Žádný úředník. Žádná kontrola zavazadel. Žádné otázky.

1 0
možnosti
Foto

Mno...ve své podstatě s Vámi jednali ještě docela slušně :)

A jejich postup je z hlediska jejich pozice v arabském světě i poměrně logický.

5 1
možnosti
Foto

Chovali se všelijak, ale slušností bych to nenazýval. Hrabat se mi ve WhatsAppu, což jsem shodou okolností zapomněl zmínit.

1 3
možnosti
OS

Židé jsou velmi zvláštní lidé. Někdy jejich postoje chápu a obdivuju je, někdy je za jejich chování a názory rád nemám. Podotýkám, že tyhle slova píšu s určitou autocenzurou.

5 0
možnosti
Foto

Ano, vím, že do Izraele člověk necestuje s pasem plným arabských razítek. Právě proto máte dva pasy, chytráci, že? Jenže co když se vás tamní imigrační úředník zeptá, zda jste navštívili některé arabské země?

Řeknete mu pravdu? Přiznáte, že jste držiteli dvou cestovních pasů? Nebo budete ctít zásadu: Ticho po pěšině?

0 0
možnosti
  • Počet článků 102
  • Celková karma 24,28
  • Průměrná čtenost 1886x
  • Sluníčkář z přesvědčení

  • Havločlověk

  • Občanský aktivista

  • Blogger - Idnes

  • Blogger - Fórum 24

  • Blogger - Týdeník Respekt

Seznam rubrik