Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Některé s tím hodným vydrží i 23 let.:-) ale asi je to tím, že já hodná nebyla.;-D

2 0
možnosti

"Být ohleduplný, chápavý, dokázat naslouchat a především: potlačit malého škodolibého (egoistického) kluka, kterého má v sobě každý z nás.."

Zdroj: https://semecky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=775596

... nutně nemusí znamenat, že je muž ňouma, moula a já nevím co ještě, jak se můžeme níže dočíst. Když si na druhou stranu umí doma udělat pořádek, postarat se o rodinu, a zastat se své ženy, když je jí ubližováno, ty výše uvedené vlastnosti ho spíše ctí.

1 0
možnosti
Foto

Pokud máte na mysli normálního tátu v běžné rodině, tam to bývá, ač pochopitelně jak pro koho, spíše samozřejmostí;-)

1 0
možnosti
JK

Jak prý žena vybere z dvanácti chlapů tři mouly... namátkou :-)

1 0
možnosti
MB

To by mě zajímalo, jak jste na to, pánové, přišli, že říct, že jste moc hodní je negativní. To se to tak často používá? Já to vždycky slyšela jen ve smyslu, že on je moc hodný a jeho žena je štěkna a že ho všichno obdivují, že ji ještě neuškrtil.

Taky by mě zajímalo, proč se vždycky tvrdí, že chceme muže se smyslem pro humor s kterým se nebudeme nudit. Podle mě je důležitější, jestli se smějeme stejným věcem. Já se s manželem nikdy nenudím, protože já se nenudím sama se sebou.

2 0
možnosti
Foto

Paní Mileno, tak to máte štěstí. Jakmile žena muži (dívka chlapci) řekne: jsi moc hodný, obvykle následuje: budeme kamarádi. Což v překladu znamená jsi jouda a nepřitahuješ mě. Chlap musí být trochu grazlík (nejlíp jako Bebel). Když jsem poznal svou budoucí ženu, motalo se kolem ní spousta frajerů, co ji zvali na večeře, kupovali kytky atd. A přestože jsem vedle nich vypadal jak hromada exkrementů, vybrala si mě, protože jsem ji naoko ignoroval a choval se jak neřízená střela.

5 0
možnosti
Foto

R^ Totéž, jako kdyby Vám řekla, že jste roztomilej romantik. Zkrátka, pro výraz ńouma je mnoho synonym;-)

7 0
možnosti
EK

Pořád muži naříkají, jak ženy nechtějí hodné chlapce, jenže u nich ženská tak nějak neví, jak je na tom. Protože, často se stává, že tichá voda břehy bere, a za tou dobrotou je skryto čertovo kopýtko. A je dost nebezpečné, když je chlap od mládí ten seriózní rodinný typ, protože si za nějaký čas může vzpomenout, že si v mládí nic neužil a začne blbnout. Takových znám. Zkrátka s mužskýma je to vždycky risk.

0 0
možnosti
IV

Tak mé sestře taky kdysi její bývalý, když se spolu podruhé rozcházeli, že je pro něj příliš hodná...

0 0
možnosti
MB

To bych byla radši, kdyby mi řekl, že mě má plné zuby.

0 0
možnosti
PK

No ještě se mi to nestalo a asi už ani do budoucna to nehrozí, přesto jsem radostně přečetlR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 102
  • Celková karma 24,28
  • Průměrná čtenost 1886x
  • Sluníčkář z přesvědčení

  • Havločlověk

  • Občanský aktivista

  • Blogger - Idnes

  • Blogger - Fórum 24

  • Blogger - Týdeník Respekt

Seznam rubrik