Sexování na veřejných místech. Díl první: Autobus

1. 11. 2017 21:56:59
Jednou takhle dopoledne za mnou přiletěla kamarádka Ania z Polska. Je jí devatenáct a je o sedmnáct let mladší. To neříkám proto, že bych se chlubil, ale proto že ve svých letech už bych mohl mít rozum.

Nastoupili jsme do autobusu, Ania si sedla na sedadlo vedle mě a pružně přeze mě přehodila svůj mrštný zadeček, následovaný objemnou kabelkou pošitou kulatými zrcátky. Dále obsahovala: Devět žvýkaček značky Orbit. Jeden mobilní telefon růžové barvy. Pouzdro na dioptrie a dva prezervativy (co kdyby jeden prasknul) Zbývající místo okupují laky na nehty, barvy na vlasy (pro jistotu dvě rozdílné barvy) a rozměrný župan. Prý ho bude nosit doma. Mnohokrát jsem jí vysvětloval, že budeme spát nazí na pláži, ale buď zrovna myslela na něco jiného, nebo tomu nechtěla uvěřit.

Sedí vedle mě a autobus nastartuje. Sedíme vzadu a motor řádně vibruje v tvrdých plastových sedačkách. Cítí to taky? Říkám si. Její bělostná ručka se najednou vymrští a chytne mou ruku, načež si jí položí na koleno. Cítí je. Začínám cítit, že tuhnu. Autobus je poloprázdný, ale z mého úhlu pohledu je poloplný. Srdce mi buší v ohryzku až mám strach, že to Ania ucítí svým jazykem, kterým právě začala prozkoumávat mou ústní dutinu. Rychle se rozhlédnu okolo sebe. Na pravé straně od nás ob dvě sedačky, sedí zavalitější vousatý čtyřicátník v zelené bundě. Před námi u okénka ob tři řady, mladý snědý kluk. (do obličeje mu nevidím, tak nedokážu říct)

Sklouzávám dolů na lehce špinavou podlahu. V duchu se chválím jak sem byl dnes prozíravý a nevzal si bílé kalhoty. Bílá. Bílé byly její krajkováné kalhotky. Hleděl jsem na ně jako na ikonu a do nosu mě zlehka klepnul ten fantastický ženský odér smíchaný s květinovou vůní sprchového gelu. Vůně těch dvou květinek mě začínala unášet. Ukazováčkem jsem zlehka odhrnul jejich lem, aby na mě vykouklo to poupátko jehož obrys jsem si tak zamiloval. Dokonalá geometrie.

Tentokrát to bylo podruhé. Ale poprvé takhke veřejně.

Venku byla noc a cesta vedla po neosvětlené dálnici. Do příští zastávky zbývalo 30 minut.

Lehkým pohybem jazyka, jsem jí oblízl spodní ret. Škubla sebou jako by si sedla na špendlík. Musím být jemnější, říkám si a pustil se do díla. Po deseti minutách zatínání snad všech svalů na svém těle a pár kapkách potu z oroseného čela, Ania vydala slabý zvuk. A potom další a další. Nemohl jsem rozeznat jeho intenzitu, protože už nějakou dobu drží mou hlavu mezi stehny, takže vše okolo slyším tak nějak tlumeně.

Když konečně sevření trochu povolí zjišťuji, že zvuky které vydávala nejsou zas až tak tiché, ale jejich nepravidelnost mě uklidňuje. Pokud to přeci jen někdo uslyší, může si říct, že autobusu skřípe v motoru. Třeba se neslyší, napadne mě. Trochu nadzvednu hlavu a dvakrát jí palcem šťouchnu do břicha. Podívá se na mě dolů a svým pohledem jako by říkala: "Co mě otravuješ při mém potěšení?" Tichým hlasem řeknu: "Víš o tom, že jsi docela hlasitá, že tě možná všichni uslyší?" V ten moment zaklonila hlavu a vydala tak sténavý zvuk, že to muselo být snad slyšet i ven.

Byl jsem asi stejně v šoku jako zbytek pasažérů. A co teď? Napadá mě, ale pro jistotu lížu dál a beru si čas na rozmyšlenou. Bum. Další zavytí. Začínám panikařit. Je už jen takový kousek od orgasmu, takže když teď přestanu, tak to celé přeruším. Nebudu se stydět za pohledy lidí, až budeme vystupovat? Čert vem lidi! Lížu dál. Stejně už musí být celému autobusu jasný, co se děje. A všechny věci by se měli dotáhnout do konce. Tak to alespoň říkají. Výlety do ciziny jsou na tohle fantastický. Když vám něco říkají, prostě se tváříte, že ničemu nerozumíte. Předem ovšem doporučuji prostudovat zákony dané země. Především ty náboženské.

Nevím kdo se cítí trapněji, jestli jsem to já mezi jejími stehny a nebo cestující na svých tvrdých sedačkách.

Přicházelo další a další sténání... ohlušující.. ohromné.... Ania se ............. .

Co vám budu povídat. Jako nejslabší článek našeho sladkého spiknutí se ukázal být řidič. Jak mohl někdo takovému nervákovy dát řidičák a zodpovědnost za životy pasažérů?

Civím na něj a čichám si k prstům jejichž nezaměnitelná vůně mě ujišťuje, že se to opravdu stalo.

Na další zastávce jsme byli nuceni vystoupit za zuřivé gestikulace té autobusácké hroudy.

Při odchodu z busu jsem ještě koutkem oka zahlédl toho vousatého hipstera.

Vsadil bych na to dvacku, že na mě s úsměvem mrknul.

No však jsme jenom lidi.

(Napsáno za pomoci andělů a mé chlípnosti)

Autor: Miroslav Semecký | středa 1.11.2017 21:56 | karma článku: 12.51 | přečteno: 1650x

Další články blogera

Miroslav Semecký

Nacházíte ve Španělsku? Používáte aplikaci Telegram? Zpozorněte!

Oblíbená komunikační aplikace ve Španělsku končí. Bude vypnuta (zablokován přístup) v řádu několika následujících hodin. Soudce Národního soudu Santiago Pedraz vydal rozhodnutí, ve kterém nařizuje mob..

23.3.2024 v 17:51 | Karma článku: 17.13 | Přečteno: 584 | Diskuse

Miroslav Semecký

Poděkujme toxické maskulinitě za to, že jsme!

A zároveň „poděkujme“ feministickému hnutí, za sníženou porodnost. Toxická maskulinita našich předků. Bez ní by mnoho z nás skončilo například „v kopřivách“.

11.3.2024 v 18:12 | Karma článku: 31.65 | Přečteno: 786 | Diskuse

Miroslav Semecký

Padá Facebook, něco si přej

Při každé poruše sociálních sítí otevírám zpravodajské servery a s napětím čekám, zda již náhodou nezačala třetí světová válka. Dnešní porucha Facebooku může mít neméně děsivý důvod.

5.3.2024 v 20:08 | Karma článku: 14.14 | Přečteno: 410 | Diskuse

Miroslav Semecký

Zábava perverzních. Sever ostrova Gran Canaria nabízí podivnou hru.

Takovou dovolenou si nepředstavoval. Jen pár hodin letu z letiště Václava Havla dělilo Tomáše k odhalení osoby, která může být a pravděpodobně je sériovým vrahem.

11.2.2024 v 3:49 | Karma článku: 14.22 | Přečteno: 701 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Vlastík Fürst

Velkopáteční zastavení může prospět i ateistům

Velký pátek není v naší zemi svátkem moc dlouho. Volný den máme až od roku 2016. Otázkou je, jak s tímto volnem naložíme. Můžeme vyrazit na nákupy či za zábavou, nebo je možné se rozhodnout, že ho budeme „slavit“.

29.3.2024 v 9:05 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 52 | Diskuse

Karel Trčálek

Fialova vláda by měla zvážit nařízení, kterým bude stanoveno, že se v Česku už žije líp!

ANO, bude líp! Pan premiér se opakovaně vyjádřil, že díky vládě se občanům žije už jen lépe a že téměř vše bylo vyřešeno. Tuto skutečnost je však nutné vtělit do vládního nařízení, neboť je smutné, že ne všichni občané to chápou

29.3.2024 v 8:16 | Karma článku: 12.26 | Přečteno: 117 | Diskuse

Filip Vracovský

Česko jako země plná ateistů a agnostiků přesto žije z křestanských tradic a k Rusku

nebo Ukrajině má poměrně blízko. Těžko však může chápat Blízký východ . Než se v další sérii blogů vrátím do kuchyně dovolte ještě jednu úvahu laika....

29.3.2024 v 7:49 | Karma článku: 5.73 | Přečteno: 104 |

Ladislav Pokorný

Vláda by měla zvážit nařízení, kterým bude stanoveno, že v Česku se už žije líp

Pan premiér se v médiích opakovaně vyjádřil, že díky vládě se občanům žije už jen lépe a že téměř vše bylo vyřešeno. Tuto skutečnost by však bylo vhodné vtělit do vládního nařízení, neboť je smutné, že ne všichni občané to chápou.

28.3.2024 v 16:51 | Karma článku: 37.91 | Přečteno: 905 | Diskuse

Jan Pražák

Mají mít staří lidé přednost?

Ráno jsem vstala levou nohou. Začalo to už předchozí večer, vnučka mi říkala do telefonu, že tam u nich přepadl nějaký mladý mizera staříka, který sotva chodil. Okradl ho a srazil na zem, až si ten pán pohmoždil ruku a odřel tvář.

28.3.2024 v 14:34 | Karma článku: 33.90 | Přečteno: 3371 | Diskuse
Počet článků 102 Celková karma 24.06 Průměrná čtenost 1871

  • Sluníčkář z přesvědčení

  • Havločlověk

  • Občanský aktivista

  • Blogger - Idnes

  • Blogger - Fórum 24

  • Blogger - Týdeník Respekt

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...