Miroslav Semecký

Zabil jsem Mašinku Tomáše a věděli o tom až v Brazílii.

28. 09. 2016 3:29:17
Mašinka Tomáš je mrtev! Soudě podle výkřiků mladých lidí, ze Sao Paula, na jedné facebookové diskuzi. Nestal se však obětí drog, ale jednoho znuděného Čecha, co zrovna večer, neměl do čeho píchnout.

Předem se omlouvám milovníkům tohoto seriálu, protože přátelé, bude to tvrdé...

Masicka Tomas pred a po transformaci
Masicka Tomas pred a po transformaci (Miroslav Semecky)

Tuhle fotku ,,plechové mrtvolky" jsem objevil, zcela náhodně na internetu. Byla tam chuděrka taková zapomenutá a mě hned napadla ta podoba. Vždyť to je přece Tomáš! Můj drahý kamarád z dětství, co za mnou chodil pravidelně na televizní obrazovku a já se teď sám sebe ptal, jestli mu to můžu vůbec udělat.

Výsledek posuďte sami..

O svůj nápad jsem se rozhodl podělit na jedné sociální síti. Dokonce sem si zaplatil propagaci příspěvku. Byl jsem velice překvapen, že největší ohlas měla tato fotomontáž v Brazílii.

Nejpočetnější skupinou diskutujícich byly teenageři. Drtivá většina si okamžitě vzpomněla na devastující účinky drog. Podle reakcí se lze domnívat , že s drogami přichází Brazilští školáci do styku, téměř každodenně. 637 komentářů, hovoří samo za sebe. Celkem nasbírala: třicet čtyři tisíc lajků a sdílelo ji 2.200 osob. Dohromady ji vidělo, už něco přes milion diváků.

Všechno jednou končí, ale to dobré zůstává v našich srdcích.

Tomáši zdar!

Autor: Miroslav Semecký | karma: 13.40 | přečteno: 481 ×
Poslední články autora